wtorek, 20 sierpnia 2013

Uwaga! Kolejni blogerzy-oszuści!

Dziś znów przykra sprawa, o której poinformowała nas Syllunia:

"Trochę się spóźniłam z tą wiadomością, ponieważ jedno z rozdań oszustki kończy się już dzisiaj, ale mam nadzieję, że nagłośnimy tą małą aferę aby zapobiec kolejnym w przyszłości.

Właścicielka bloga http://alepaznokcieee.blogspot.com/ ewidentnie chce zgromadzić, jak największą liczbę fanów na blogu i na facebooku oszukując wszystkich kradzionymi zdjęciami.

1. Wszystkie jej torebki i buty i "zapożyczone" zdjęcia z bloga: http://tildafingal.blogg.se/2011/january/

2. Zdjęcie nagród z POWITALNEGO ROZDANIA skradzione jest z bloga: http://pearlsandmyths.blogspot.com/2013/03/zakupy-balea-czyli-wielka-paka-wrazen.html

3. Zdjęcie nagród z ROZDANIA NA FACEBOOKU skradzione jest z bloga: http://www.kleiderkreisel.de/damenmode/hand-and-nagelpflege-kosmetik/6533879-8-teiliges-nagellack-set "


Dowiedziałyśmy się też, że makijaże, które się pojawiają na jej blogu pochodzą z tego bloga:
http://hiilen.blogg.se/

Aż trudno mi to skomentować, bo wiem ile pracy każda z nas wkłada w robienie zdjęć (łażenie za światłem po całym domu), ich obróbkę i napisanie notki... ale jak widać, niektórzy wolą iść na łatwiznę i wykorzystać pracę innych. Wstyd!

95 komentarzy :

  1. Wczoraj byłam u tej laski na blogu i przejrzałam prawie wszystkie wpisy, właśnie dziwne mi się wydało, że pisze takim prostackim stylem, a ma wszystko markowe, makijaże super-ekstra profesjonalne.. Ehh, no dobrze, że się wydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. phi, a prostacki styl od razu oznacza, że laski na takie rzeczy nie stać? ;) u mnie w bloku mieszkała taka jedna, odstawiona w LV, laboutiny, obwieszona złotem, wystylizowana na maksa, a w głowie przeciąg. kiedyś podjechał po nią facet - brakowało tylko złotych felg w jego mesiu klasy S ;)

      Usuń
    2. Omg, no fakt, może źle się wyraziłam, bo takich "obwieszonych złotem" lasek z sianem w głowie jest na pęczki, ale raczej nie byłaby popularną blogerką, z takim stylem pisania i przechwalania się wszystkim :D
      Więc sobie wymyśliła, że złapie fanów na skradzione zdjęcia, no dobre, dobre..

      Usuń
    3. To, że jest obwieszona lubotinami i innymi to nic nie znaczy ;) biżuteria może być pozłacana, a ciuchy podrabiane :D

      Usuń
    4. nigdy chyba nie trafiłam wcześniej na tego bloga, ale jestem zszokowana jej bezczelnością :o

      do tego te komentarze: "prościutkie zdobienie", "to nic trudnego"

      Usuń
  2. Tova kiedyś też miała taką sytuacje, skradziono jej zdjęcie do lewego rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no, koszmar :( nie umie sama zrobić, to niech się nie bierze za prowadzenie bloga ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cycki też... a jak cycki opadają to już bieda

      Usuń
    2. Szukam przycisku LUBIE TO, As :D

      Usuń
    3. W tym tygodniu bohaterką blogosfery zostaje Aswertyna! :D

      Usuń
    4. ten tekst mi się zaj..cie podoba Cycki opadają hahaha :) kiedyś już to czytałam u Aswertyny i do dziś mi ten tekst siedzi w głowie :) jesteś the best :)

      Usuń
    5. Ja to bym rzekła w swoim stylu "raciczki opadają" :D Chociaż kolega mi podsunął ostatnio fajny tekst (najlepiej to zobrazować):
      -To są ręce-
      -A to są ręce, które opadają :D

      Usuń
  5. Szkoda gadać... myślałam że tacy ludzie już nie istnieją w blogosferze

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstyd,po prostu wstyd.Chyba autorka bloga chciała zasłynąć szafą pełną markowych,drogich ubrań,jestem ciekawa kto wygra to "rozdanie" ,pewnie ktoś się ucieszy ,każdy by się ucieszył z takiej nagrody.
    Szkoda,że dla nie których nie liczy się prowadzenie bloga dla przyjemności aby poznawać nowych ludzi,wzbogacać swoją wiedzę,rozwijać swoje hobby a najważniejsze są współprace i dostawanie kosmetyków,bonów.

    OdpowiedzUsuń
  7. pffff, ale wstyd.

    Dziewczyno za grosz poszanowania dla cudzej pracy.
    Po kiego ch*ja zakładać blog, kiedy nie chce się go prowadzić tylko kopiować czyjeś prace.

    Ja Ci mogę nagłośnić rozdanie, ale tak że popamiętasz do końca życia!
    SZANOWNA KOLEŻANKO CZEKAM NA ZDJĘCIE NAGRÓD OSOBY WYGRANEJ W ROZDANIU!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak można??? No jak? Przecież wszystko wyjdzie na jaw, tym bardziej że u niej to wszystkie zdjęcia chyba kradzione... Szok!

    OdpowiedzUsuń
  9. ludzie nie mają za grosz wstydu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety to nie pierwszy i nie ostatni pewnie złodziej w blogosferze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pierwszy na taką skalę, że WSZYSTKIE zdjęcia są kradzione ...

      Usuń
    2. No tak, z tym się zgadzam. Jeszcze takiego złodzieja nie mieliśmy :)

      Usuń
  11. Czytałam ... w dodatku brałam udział w jej fikcyjnym rozdaniu ... Ręce opadają

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem tego. Ok, można się kimś zainspirować, opublikować zdjęcie z podaniem źródła, a najlepiej jeszcze po zapytaniu autorki/autora. Ale coś takiego to kompletne dno.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Ostatnio też spotykają mnie dziwne sytuacje - jak np. ostatnio robaki w makaronie, przy zamkniętym oknie wszystkie kwiatki z parapetu mi pospadały..." Jak to czytam to zaczynam się dopatrywać jakiegoś trolla, bo trudno mi uwierzyć, by ktoś mógł na serio coś takiego napisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie pomyślałam - aż trudno uwierzyć, że poważnie jakaś osoba stworzyła bloga zbudowanego na cudzych materiałach. Dla mnie to jakaś jedna wielka prowokacja.

      Usuń
    2. Pani należy współczuć. Ma nawiedzony dom. Jak w filmie "Obecność".

      Usuń
    3. No i ten dopisek o zawistnej zazdrosnicy coś czuje ze jak pisała ten post ktoś już mówił o tym ze jest oszustka więc wróżka chciała sie wyprzeć tego :/ Za ddużo filmów się naogladala, za ddużo siana ma w głowie by zrozumieć fakt iż złamała prawo autorskie mam nadzieję ze prawowite wlascicielki zdjęć Dadza jej ostro popalic !

      Usuń
    4. I tak najlepszy jej tekst to: Uwielbiam moje męża ! 30 lakierów ESSE, torebka od LV oraz karteczka " dla najpiękniejszej kobiety na tej planecie, najwspanialszej żony i matki " - Charles jesteś cudowny :8 najbardziej wzruszyło mnie to co napisał ! Mój cudowny <3"


      :)

      Usuń
    5. też nie rozumiem, jak tak można... ale byłam przykładną obywatelką i napisałam meila do tej blogerki, której ukradła fotki makijażu o całym zajściu, niech wie, że kto kradnie jej zdjęcia ^^

      Usuń
  14. nie pierwsza, nie jedyna, niestety nie ostatnia...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to dobrze, że istnieje taki blog jak Twój:) Aż szkoda słów na skomentowanie tego, co się dzieje w bloggerskim świecie...

    OdpowiedzUsuń
  16. a osoba która "wygra" rozdania będzie podstawiona czy fikcyjna ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że podstawiona. Może ma więcej takich blogów/profili na fb i któryś z nich wygra rozdanie?

      Usuń
    2. Ma dwa konta na facebooku - oba fałszywe:
      1. https://www.facebook.com/pages/Alepaznokcieee/531092143611788?fref=ts
      2. https://www.facebook.com/rafallo.bki?hc_location=stream

      Usuń
  17. Matko, nie sądziłam, że można być zdolnym do czegoś takiego :/ Brak mi słow!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi jakoś intuicja podpowiadała, żeby nie brać udziału w tym rozdaniu, i miałam rację... szkoda gadać :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętajcie, że te buty które pokazała to nie wszystkie okazy jakie chciała pokazać :crylol: :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się zdziwimy jak pojawi się nowy post o butach :D Tylko pewnie musi "poskakać" po bogatszych blogach i uzbierać zdjęcia :D

      Usuń
  20. A wiecie co jest najgorsze? Że ta osoba pewnie ponownie założy bloga (lub uaktywni prawdziwy) i się zaprzyjaźni z nami tak, jak to bywa między blogerkami. My zupełnie nie wiemy kto to jest :( Szczyt bezczelności do perfekcji... Myślała, że się nie wyda a tu ZONK :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! To jest najgorsze. Ja tam nie znam tego bloga, ale niektóre dziewczyny mogły utrzymywać z nią kontakt. Swoją drogą ciekawe, co by powiedziała na jakieś blogerskie spotkanie. Pewnie jest przygotowana na każdą ewentualność : DDD

      Usuń
    2. Wydrukowałaby sobie zdjęcie twarzy swojej ukradzionej osobowości (chyba szwedki) i jak z maskami na bale przebierańców przyszłaby na spotkanie trzymając ją na patyczku. Nikt by nic nie zauważył :)

      Usuń
  21. Cieszę się, że trafiłam na ten blog, teraz człowiek będzie wiedział co i gdzie w trawie piszczy! Też nie raz nadziałam się na osoby o podobnym mniemaniu intelektualnym, no cóż człowiek jest łatwo wierny i zbytnio łatwo ufny..:(

    OdpowiedzUsuń
  22. WTF?!!!! co za marny naród !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ktoś lubuje w szwedzkich blogach :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja o tym blogu dowiedziałam się dzisiaj :D Fajnie, że sytuacja wyszła na jaw, ciekawa jestem tylko ile podobnych przypadków może jeszcze krążyć po sieci :/

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja nadal nie rozumiem...JAK MOŻNA...no przeciez bym o kraweznik z miłości taką.... grrr !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe ile jeszcze jest takich nieodkrytych "blogerek". Wstyd! Jak można tak kraść?!

    OdpowiedzUsuń
  27. http://blogg.veckorevyn.com/hiilen/page/72/
    fryzura pączek ukradziona ze szwedzkiego bloga
    bez modelki modelka znów z innego bloga

    masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaja weszłam, a tam jest dokładnie ta laska co był na niej ten makijaż ostatni. Aż mnie zamurowało. Rozumiem kraść czyjeś buty, torebki, ale żeby tak twarz?!!! Laska musi być ładnie walnięta... Ma jakiś kompleks na pewno, ale lepiej jak by była sobą, a nie złodziejką.

      Usuń
    2. ja już do tamtej autorki bloga napisałam, że jej dziewczyna zdjęcia kradnie :) może coś się uda zdziałać

      Usuń
  28. Ja to czekam aż sama "autorka" się wypowie bo póki co cisza...

    OdpowiedzUsuń
  29. co za bezczelna osoba...ona sie pojawiła z nikąd i nawet na bangla.pl jest i dodaje fotki....bezczel ...dobrze ze to wylapałaś.......chwała Ci za to :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świat się kończy :( Zero szacunku dla innych i dla siebie. Totalna żenada!

    OdpowiedzUsuń
  31. brak słów - nawet brałam udział w jej rozdaniu z fikcyjnymi kosmetykami - ciekawe kto wygra :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przykra sytuacja. W dodatku kobieta nie ma odwagi odpisać na negatywne komentarze. Bardzo zwiodłam się na niej i na sobie. Na sobie ponieważ zaufałam jej i zgłosiłam się do jej konkursu a jej że była tak wyrachowana że wymyśliła konkurs bardzo zastanawia mnie czy ten konkurs został by rozstrzygnięty?? i jak by dobiegł do końca to co by zrobiła z danymi zwycięzcy. Bardzo dobrze że wstawiła ten wpis z torebkami i butami chociaż prawda wyszła na wierzch. Ale że nie przemyślała że ludzie mogą zainteresować się tą sprawą? Naprawdę bardzo przykre oby takich ludzi było jak najmniej na blogspocie.

    Bardzo dziękuje osobie która to odkryła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, anonimowość w sieci dużo ułatwia. Mogłaby np. ogłosić "zwycięzcę" wśród rodziny albo znajomych, albo założyć fałszywe konto dla zwycięzcy, sama się zgłosić, polubić fp, etc. Wiadomo, że ona tych "nagród" nie posiada, a że wydaje się dość cwana, pewnie miała już obmyślony plan an finał rozdania.

      Usuń
  33. szok, a ja kurka nadal nie podpisuje zdjęc:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam podpisywać ale jakoś psuje mi to wygląd zdjęcia :-) A podpis gdzieś w dolnym, czy bocznym rogu można wyciąć. Trudno, trzeba to jakoś "przegryźć", że nas okradają. Dobrze, że chociaż raz na jakiś czas ktoś zostaje złapany na gorącym uczynku :)

      Usuń
    2. Teraz się zastanawiam dokładnie nad tym czy nie podpisywać zdjęć. Niby nie ma na nich "wypasu", ale kto wie komu do czego się mogą przydać :)

      Usuń
    3. Ja zawsze dodaję do wpisu, że nie zezwalam na kopiowanie i bla bla bla, ale wiadomo, znak wodny czy podpis zawsze byłby skuteczniejszy.

      Usuń
    4. Wystarczy zrobić wrzut ekranu, okroić to i tamto i nawet nie trzeba kopiować :)

      Usuń
  34. ja niestety trafiłam na tego bloga......ale już usunięty z obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wczoraj przypadkiem trafiłam na jej bloga, ale że wychodzę z założenia, że przyciąganie czytelników od samego początku samymi rozdaniami mija się z celem, to zamknęłam myśląc, że zapomnę... A tu proszę, niespodzianka o.O

    OdpowiedzUsuń
  36. bezczelna dziewczyna... gratuluję demaskacji, od razu dodaję, bo warto wiedzieć co z czym się je, a Ty wszystko dogłębnie pokazujesz i nas uświadamiasz.

    Miłego.
    +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  37. jak to dobrze że jest Syllunia i przejrzała tą oszustkę masakra do jakiego stopnia ludzie potrafią się posunąć to ja tego nie rozumiem :/ w niektórych konkursach jest tak samo same plagiaty są a wszystko dla kilku lakierów do paznokci. Ludzie jak tak można? to przecież jest karalne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ludzie mnie dobijają głupotą :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Praca nad zdjęciami, to masa roboty...przykre, że ludzie przywłaszczają sobie, to w co ktoś inny włożył dużo pracy

    OdpowiedzUsuń
  40. I jeszcze tak bezczelnie odpowiada, że te makijaże to "łatwizna" eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładna mi łatwizna. Ja kreski równo nie namaluje co dopiero śmigać takie makijaże :O

      Usuń
  41. Ja normalnie nie wiem co powiedzieć....... to jest straszne nie wyobrażam sobie jakby ktoś miał kraść coś ode mnie. Na szczęście każde zdjęcie zaznaczam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Z jej konta: https://www.facebook.com/rafallo.bki/about
    wynika, że jest z Olsztyna i jest zamężna.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zablokowała dodawanie komentarzy i pokasowała moje demaskujące ją. Pewnie inne też pokasuje... Wkurzyła mnie na całego. Ja dopiero zaczynam,martwię się, że piszę bloga bez sensu, bo nikt nie czyta, no i z moim chłopakiem spędzamy dużo czasu na robieniu zdjęć (całe szczęście mam fotografa pod ręką), a ta baba sobie ściąga czyjeś zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  44. wiecie co jak można ;/
    to się w głowie nie mieści...

    OdpowiedzUsuń
  45. kochane, właśnie dotarłam do kraju i jestem w szoku - ominęła mnie mega afera z moim nieświadomym udziałem ... zdjęcie rozdaniowe pochodzi z mojego bloga
    oczy mam szeroko otwarte, usta też...Zanim doczytałam, że blog padł i że wszystko było kradzione w pierwszej chwili pomyślałam - SKĄD ta dziewczyna weźmie produkty do rozdania, skoro już tych produktów nie ma w sprzedaży jak np BALEA. Zaczęłam głupia szukać wyników ..
    Myślę, że albo ktoś chciał się dowartościować, choć to mnóstwo trudu, nawet gdy się kopiuje i wstawia zdjęcia, albo jak nie wiadomo, o co chodzi to chodzi o pieniądze .. Blog zaczyna mieć rekordowe wejścia, dużo lajków, sponsorzy pukają do drzwi - pieniądze, sponsoring itd ...
    Ale .. dając rozdanie, które nie dojdzie do skutku ten ktoś był świadomy, że to padnie szybko, bo zaczną się zgłaszać ludzie, którzy nagród nie otrzymali ... po co więc ...hmmm

    OdpowiedzUsuń