środa, 22 stycznia 2014

Konkurs - trudna sprawa. Dosłownie!

Dostaliśmy zgłoszenie o ciekawym konkursie. Okazuje się, że są firmy, które nadal mają z konkursami duży problem. Nie, że problem, tylko DUUUUŻY problem. 
Rzecz się dzieje na FB firmy Butik. Ogłoszony zostaje konkurs na nazwę dla kurtki i owa kurta ma być właśnie główną nagrodą. Wszystko wydaje się jasne - jest Jury, którego skład jest jawny i który wybierze jedną zwycięską nazwę.
Jest całkiem ok, nie?
Po kilku godzinach jednak pojawia się takie oświadczenie:
i z kreatywnego konkursu robi się szał na lajki. Jak się można spodziewać uczestnicy konkursu nie przyjęli zmiany zasad zbyt ciepło.
Więc co zrobiła firma? ZNOWU ZMIENIŁA ZASADY:
Szczęście w nieszczęściu ogarnęli się trochę, zwiększyli pulę nagród i wrócili połowicznie do początkowego zamysłu ale! Pojawiła się kolejna niepokojąca dla uczestników kwestia:
I jeszcze ciekawsza akcja:

...bo po co sprawdzać, czy nazwa jest wynikiem inwencji danej osoby czy też jej umiejętności kopiowania. Do tego to normalnie kancelarii prawniczej trzeba.
Zamieszanie pełną gębą!
Niestety Butik, ale tak to jest jak regulamin waszego konkursu ma kilka linijek i na dodatek zmienia się nieustanie. Apelujemy: dajcie sobie siana z konkursami!
Co o tym myślicie? Znacie podobne konkursowe wpadki?

A tak, pozwoliłam sobie pominąć język na tym FB. Po prostu... nie chcę o tym rozmawiać.
EDIT Z DNIA 24.01
Właśnie dostaliśmy wiadomość, że Butik ogłosił zwycięzców.
Po prostu nie mogę... nie mogę ;P

23 komentarze :

  1. też brałam w tym udział. nie powiem, wkurzyli mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam ten konkurs...normalnie śmiech na sali....rzucili się na te kurtki ...eh

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest jak do prowadzenia fanpage'a szuka się osób na gumtree albo przez oferię, wybierając tą, która da najmniejszą stawkę. Jest jeszcze druga opcja - to osoba na bezpłatnym stażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nieźle...
    1osoba=1 komentarz... ale możesz dodać 100 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahaha xD

    wiecej nie jestem w stanie z siebie wydobyc ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolina G. chyba nie ich wina jesli ktos doda nawet 300 kom. a to co napisali ze 1osoba=1kom to prawda bo napisali ze jesli zajdzie taka sytuacja to i tak wybiora tylko 1 kom z tych 300 , wiec w czym problem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli równie dobrze można dodawać ile wlezie i tak wybiorą twój jeden...
      Mogli napisać "tylko jedno twoje hasło może wygrać" :)

      Usuń
  7. Cieszę się, że takie FAJNE konkursy mnie omijają :/
    Nie rozumiem firm, które wybierają byle kogo na prowadzenie fanpage'a, każdy chce zaoszczędzić, no ale błagam, to jest PR. Potem wychodzi, że jest 10 zmian regulaminów, nikt nie kontroluje, co się dzieje a ostatecznie nikt nie dostanie nagrody pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam tak że najpierw Original Source napisało, że 10 pierwszych osób, które znajdą grafikę konkursową ukrytą wśród ich 13474674 zdjęć i napisze tam komentarz wygra zestawy. Znalazłam ja i inne 9 osób w jakąś godzinę. Po dwóch godzinach post został zedytowany i napisali że wsród osób które znajdą grafikę wybiorą 10 osób z najfajniejszym komentarzem :] Oczywiście podniołsy się bunty, ale było nas za mało bo jak można się domyślić najbardziej buntowały się osoby które wygrały by w pierwszej wersji a reszta się cieszyła że nadal może wygrać :] No i OS mam teraz w dupie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ich naprawdę bardzo lubię, często robię zakupy w ich sklepie internetowym, bo mają całkiem fajne rzeczy w dość znośnych cenach. Ale ten konkurs naprawdę mega mnie zdenerwował...po co była ta pierwsza zmiana regulaminu? NO PO CO? Ja nie wiem, czy te firmy naprawdę są jakieś ograniczone i nie widzą, że konkursy na lajki to jedno wielkie oszustwo? -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie rozumiem: "Apelujemy: dajcie sobie siana z konkursami!"
    czemu? mnóstwo konkursów jest, które są uczciwie przeprowadzane... bez przesady...

    A Butiku nie lubię, odkąd zostałam wzięta niemalże za 'złodziejkę', kiedy płaciłam bonem na ich stronie
    to były moje ostatnie zakupy tam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie do Butiku apelujemy, bo im to nie wychodzi :)

      Usuń
    2. no im to ewidentnie wychodzi... :P
      a szkoda..

      Usuń
  12. Hm... bardzo to wszystko... pinkowe...

    OdpowiedzUsuń
  13. No ładnie:P Chociaż moim zdaniem jeszcze gorzej postąpiło Wibo z 2gą edycją Ambasadorek - powinniście o tym skrobnąć też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jest dopiero temat warty wzięcia pod lupę.

      Usuń
  14. Proponuję poszperać info o konkursie promowanym przez fanpage i blog orange. Odbywał się w Multikinie, miał promować Orange Cash. Początkowo ignorowali wszelkie wpisy odnośnie konkursu (obłędne pytanie "O jakim konkursie piszesz?" i późniejsze milczenie), następnie ujawnili je tajniakiem bez konkretnych wyników (gra konkursowa, wygrana dla najlepszych wyników punktowych). Nie byli w stanie podać ich nawet w odpowiedzi na mail'a, podobnie jak do tej pory nigdzie nie doprosiłam się udostępnienia regulaminu. Dla mnie wygląda to jak przepisanie nazwisk z książki telefonicznej. W razie czego służę info/screenami etc, bo delikatnie mówiąc mnie wkurzyli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń