piątek, 14 lutego 2014

Aferkowa "Lista interesujących współprac"

Hej!
Jak wspominaliśmy jakiś czas temu na FB szykujemy listę, można powiedzieć "czarną listę", firm, które w jakiś sposób blogerom podpadły. Skupimy się na przypadkach "współpracowych", stąd jej tytuł. Mamy kilka mocnych typów jednak zachęcamy was do podzielenia się własnymi historiami o nieudanych współpracach. Chętnie podlinkujemy wraz z listą wasze notki o przygodach współpracowych. Swoich faworytów możecie nam opisywać na mailu (aferkowo.male@gmail.com) bądź w wiadomości prywatnej na FB, wszelka dokumentacja (czy to zdjęcia przeterminowanych produktów, zdjęcia próbek czy własne notki o współpracy) mile widziana. 

Ponieważ ciągle tylko tak negatywnie i negatywnie to myślę, że po zakończeniu tej listy, spróbujemy stworzyć podobny ranking najlepszych współprac! :)
Pozdrawiamy!

12 komentarzy :

  1. ja mam jeden typ... ale jest aż za bardzo oczywisty, więc nie będe sie odzywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że ten sam tym mam ja :D

      Usuń
  2. Ja bym opisała, ale właściwie nie ma po co :D
    Kiedyś jedna firma pisała do mnie w sprawie współpracy, warunki zostały ustalone, mieli mi wysłać produkt, podałam adres...i cisza :D Produkt nie dotarł...a to było jakiś rok temu :D
    Ot cała historia :D Ale z tego co wiem, to różne rzeczy się zdarzają- ja się nie dopytywałam, firma też. Przepadło i trudno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nadal czekają na recenzję XD A tak całkiem serio to pewnie się zmieniła osoba odpowiedzialna za współprace. Często przy zmianie osoby odpowiedzialnej za współprace jakieś maile mogą poginąć (nie powinny ale się zdarza).

      Usuń
    2. Nie wnikam w to :D Byle tylko nie wykorzystali moich danych w żaden niecny sposób :D

      Usuń
    3. ja też tak miałam wielokrotnie

      Usuń
  3. Całkiem możliwe, że niedługo z Olą z HiDiamond będziemy miały pewną propozycję do opisania, ale póki co nadal grzecznie czekamy na rozwinięcie się sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O bardzo fajny pomysł. Myślę, ze takiego czegoś brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako bardzo początkująca blogerka zgłosiłam się do konkursu pewnej firmy Y i blogerki X, gdzie zdobyłam możliwość zrecenzowania na blogu kilku ich kosmetyków. Od października blogerka udawała że nic nie wie o problemach, potem napisałam do firmy, która udawała, że blogerka nie wysłała im mojej odpowiedzi konkursowej (jak wół do tej pory wisi na blogu...), a kiedy jakiś miesiąc temu wyraziłam swoje niezadowolenie (szybka jestem,co?:D), to kontakt się urwał - zarówno z firmą jak i blogerką, która zresztą od 22 grudnia nie napisała już żadnej notki. Ot, znudziło się i postanowiła mnie olać:) Generalnie - mam to gdzieś i nawet się cieszę, że nie muszę umieszczać tych kosmetyków na swoim blogu, ale to trochę nie fair, że akurat tuż przed wysłaniem mi paczki zorientowali się, że reklama na blogach jest dla nich za mało intratna i nawet nie raczyli mi nic na ten temat powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy jeszcze nie współpracowałam, więc ominęły mnie dziwne historie, ale niestety już co nieco słyszałam o oszustach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. JAKO POCZĄTKUJĄCA BLOGERKA, BĘDĘ MIAŁA POD UWAGĄ WYPOWIEDZI WSZYSTKICH Z DOŚWIADCZENIAMI TYMI ZŁYMI JAK I DOBRYMI
    może Cię zainteresuje looknięcie na moj nowy post, jeśli Ci się spodoba będę wdzięczna za obserwację :) na tyle by się zrewanżować ! :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń