środa, 5 marca 2014

Może mała pomoc?

Dostałam w komentarzach informację, że OTOZ z Częstochowy, czyli ten sam, który jechał ratować pokrzywdzonego kociaka z poprzedniego postu ma poważne problemy finansowe. Muszą opłacić rachunki za weterynarza i kupić jedzenie dla kotów. 
Odsyłam was do ich postu na FB, gdzie dokładniej opisują co muszą spłacić i na co im brakuje:

Gdyby ktoś był chętny przelać kilka groszy to podajemy nr konta:
OTOZ Animals Częstochowa
BośBank 23 1540 1014 2003 7321 9619 0001 
Ten numer znajdziecie też na FB OTOZu 
Jeśli macie też dziki bank jak ja i nie puści wam przelewu bez adresu to podaję:
ul Jana III Sobieskiego 11/35
42-217 Częstochowa
a i jeszcze:
Nr. konta:
23 1540 1014 2003 7321 9619 0001
PayPal:
issiwet@gmail.com

Dane do wpłat zagranicznych:
IBAN.: PL23154010142003732196190001
BIC.: EBOSPLPW
PayPal.: issiwet@gmail.com

Nikogo nie zmuszamy do darowizn, zrobicie jak uważacie ale gdyby udostępnić ten link u siebie może udało by się chociaż trochę im pomóc. Wystarczyłoby wpłacenie niewielkiej kwoty, dosłownie kilku złotych ;)

Ja szczerze mówiąc jestem za słaba psychicznie, żeby osobiście pomagać - po prostu cały dzień bym ryczała a potem wzięła i przygarnęła za 20 kotów (serio... nie wiecie co się dzieje jak wchodzę na FB :P), więc raz na jakiś czas staram się chociaż w ten sposób wspomóc organizacje pomagające zwierzakom. Może kiedyś się przemogę a tymczasem... idę udostępniać ten post :)

33 komentarze :

  1. Może 3,41 to kropla w morzu, ale przelew poszedł i konto wyczyszczone do cna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - jakby tak wszyscy czytelnicy Aferkowa zrobili to byśmy niezłą kwotę już uzbierali ;)

      Usuń
    2. Dokładnie, 559 osób, każdy po kilka złotych - w kupie siła.

      Usuń
  2. Wysłałam bo wiem że im bardziej się przyda niż mi.Mam nadzieje że choć trochę im pomożemy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszło ;) Mam nadzieję, że razem pomożemy ;)
    Udostępniam na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udostępniam i wysyłam, dużo nie zostało na koncie, ale zaraz po niedzieli jeszcze coś dorzucę.Dobrze,że o to nagłaśniasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc i udostępnianie. Mam nadzieję, że uda im się wyjść z tego dołka finansowego :)

      Usuń
  5. chętnie pomogę, nawet mała kwota się liczy, jak będzie nas więcej efekty będą lepsze. dobrze, jest pomagać, komuś kto czyni dobro i właściwie wykorzysta środki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - jakby 200 osób wysłało po 3zł to już się robi rachunek za jedzenie! :)

      Usuń
  6. Przelew pofrunął na konto OTOZ. Chociaż tą niewielką kwotą wspomogę zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udostępniłam na fb, mała cegiełka ode mnie poleciała właśnie przelewem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro postaram się zrobić przelew :) przykrócę fundusze na remont i meble ale kasę na zwierzątka wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się zastanawiam, czy to już nie pora zostać kocią mamą, ale mój chłopak ma zbyt racjonalne podejście na 10 kotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie mam warunków ale jak tylko pozbędę się jednego lokatora to biorę XD 10 mówisz? no ładna gromadka XD

      Usuń
    2. + poszedł przelew oczywiście

      Usuń
  10. No i super właśnie poszedł przelew :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszła też mała cegiełka ode mnie :)
    Niby 10 zł to nic, ale mam nadzieję, że chociaż trochę pomoże w ratowaniu zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dorzucam ile mogę od siebie i posyłam wiadomość dalej.

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka złotych poszło i ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. A szép weboldal, hasznos lehet sokak számára. Bíztam ezt a linket, remélem, egyetért, köszönöm.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń